2011 m. rugsėjo 11 d., sekmadienis

my mom say, when i grow up, i be beautiful than she

Eva Langoria- Parker. 
Seniau svajodavau būti panaši į ją, nes ji nu tiesiog tobula! Dauguma žmonių man sakė, kad būsiu gražesnė, ir panašiai, bet tokiom pasakom netikiu, kiekvienas turi savo ideala, ir šiuo metu man ji geriausia! Ne šiuo metu, o visada, tokia buvo ir liks. Galėtų atsirast šimtai gražių žmonių, bet ji man visada bus gražiausia. Jai netrūksta nieko, nei proto, nei figūros, nei kitų žmogybinių vertybių. Manau ji puiki žmona, aktorė ir visa kas tik gali būti. Kiekviename yra kažkas ypatinga, todėl neskubu manyti jog ji vienintelė tokia, man vienintelė, jums gal vienintelė ar vienintėlis yra tas žmogus, su kuriuo norėtumėte praleisti daugiau laiko. Pastebėjau, kad dauguma žavisi (tarp jų ir aš) Megan Fox, Angelina Jolie ir daug kitų aktorių, dainininkių, modelių ir pnš. Man patinka daug kas, kiekviename matau išorinį ar vidinį grožį, bet ji man įstrigo labiausiai! 
  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą