2011 m. spalio 22 d., šeštadienis

good morning, everyone!

Šiandien pabudau sau tokia faina, atrodo pirma tikra meilė :D Na bet jeigu rimtai, tai naktis buvo tobula, miegojau kaip kūdikis, nieko nesapnavau, arba tiesiog neprisimenu.
Girdėjau, kad žmonės neatsimena tų sapnų, kurie jiems nereikalingi, ir gali tik užimti mūsų smegenis. Mano diena bus tobula, laukiu tos valandos, kai eisime susitikti su draugais, ir tiesiog, noriu pasižmonėti, sedėti namie- ne mano sritis.
Man reikia veiksmo, judėsio, bei kitų dalykų, be kurių tiesiog negalėčiau gyventi.
Iphone'as groja senas JLO dainas, kurias klausydavau būdama šiek tiek jaunesnė, ohh, užlūdo tiek daug prisiminimų, gerų emocijų, kad net nežinau kur dingti! Taip pat, be galo laukiu Lietuvos! Jau ne pirmas mano postas apie mano džiaugsmo dalijimasi, kad skrisiu į Lietuvą, be to, jau greit! Skaičiuoju dienas kaip vaikas..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą