2011 m. rugsėjo 9 d., penktadienis

All you need

Sveiki gyvi! Noriu padiskutuoti monologiškai apie tai, kaip pasikeitė veidaknygės dizainas, tapo nepatogu. Privatumo nustatymuose truputėlį grybauju, bet susitvarkau, o ką daryti tiems, kurie dar tik prisiregistravo ten? Juk labai sunku pradėti nuo nulio, naudojimasis veidaknyge iš tiesų labai sudėtingas, seniau atsimenu, kai tik prisiregistravau buvo labai patogu. Jokių navarotų, bet tikrai buvo paprasta viską rasti vienoje vietoje, ne taip kaip dabar, viskas išmėtyta po visur. 
Na bet čia ne esmė. Šiuo metu esu Londone, kaip ir žinot. Iš tikrųju labai nenoriu namo, čia su draugėmis laiką leidžiu puikiai, susipažįstu su naujais žmonėmis, bendrauju ir tobulinu savo anglų kalbą! Visada verta šnekėti kita kalba, tobulini. Manęs žmonės klausia, kodėl savo facebook (veidaknygėje) rašau beveik vien tik lietuvių kalba, ogi todėl, kad tobulinu, ir todėl, kad mano draugai veidaknygės neturi, jie registruojasi rusiškuose tinklapiuose, kur pamatysime retai kokį lietuvaitį. Žinoma, dabar paplito rusiški saitai, tapo patogiau nei veidaknygėje, visas dizainas ir panašiai suskirstytas į daug patogesnias skiltis, na bet whatever. 
Noriu pasidalinti ir tuo, kad ir vėl susilaukiau daug dėmesio LB paskyroje. Įkeliu nuotrauka o hype'ina keli šimtai! Labai džiugu, kad susilaukiu šiokio tokio palaikymo, tai labai svarbu. Su laiku tikiuosi, kad mano blogas taps skaitomesnis, įdomesnis, jūs papildote mane įdėjomis, kiekviena kritika, kuri yra pagrįsta man kaip tik padeda sugalvoti kažką naujo, ir pateikti jums spalvotesnę vaizduotę. 
Dažnai paskaitynėju ir kitų žmonių rašomus blogus, ir tikrai retas, kuris sudomina, taigi aš su visišku supratimu, stengsiuosi padaryti taip, kad būčiau ta, kurios blogą skaityti būtų įdomu, nenuobodu. Man labai lėkšta atrodo kišti savo dienoraštį panosei, ir sakyti, kad skaitytų, žinoma, kelis kart numečiau nuorodas draugams, kad pastebėtų, jog rašau apie tai, apie ką jiems įdomu sužinoti, bet nelendu į akis ir nemaldauju, tai jūsų pasirinkimas, pasirinkimo laisvė, kurios negaliu riboti.
Dar noriu priminti, kad veidaknygėje palaikinti jūsų nuotraukų įkeltų kažkokiuose konkursuose, negaliu!! Nes man rašo, kad esu palaikinusi per daug puslapiū facebooke. Gaila, bet net unlike'inusi to daryti negaliu. 
LABANAKT!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą