2011 m. rugpjūčio 29 d., pirmadienis

New Blogg!

Persikėliau į naują blogą, nes senojo el. pašto nepamenu. Taigi pradėsiu viską iš naujo, dėstysiu savo mintis šiame bloge. 
Mano tikslas: 
sudominti jus savo gyvenimu, pasidalinti naujovėmis, mada ir savo laisvalaikiu, galbūt padėti jums  atrodyti orginaliau ir siekti savo tikslų! Noriu, kad kiekviena mano mintis atskleistu, atrakintų po mažą kruopelytę blogo paslapties. Primenu, kad pirmąjį blogą pradėjau rašyti ne dėl savęs, o dėl kitų, bet kadangi mano gyvenime atsiranda vis daugiau laisvo laiko, vadinasi, kad kažkas nori jog išdėstyčiau savo mintis juodu ant balto. Taigi, taip ir padarysiu. Nieko nelaukusi imsiuosi darbo, o dabar kiek pristatysiu save, jeigu domins daugiau, klauskite asmeniškai. 
Mano vardas Orit, draugai mane vadina Ora arba Orlin. Gyvenu Rusijoje, šiais metais baigiau mokyklą, ir stosiu į unviversitetą Rusijoje. Man Lapkričio 3 dieną sukakos 18 metų, nenoriu pasenti dar vienais gyvenimo nestokojamais patirties metais, tačiau gyvenimas verda, nestoja. Mano mama yra pusiau lietuvė, štai iš kur aš moku lietuviškai, nuo mažens mane mokė kalbėti tiek rusiškai, tiek lietuviškai. Buvau ir esu protinga mergaitė, iš manęs nesityčioje nes žino, kad moku už save pastovėti, o jeigu turite kritikos taigi ją galite išžerti man, bet kaip į ją reaguosiu negaliu pasakyti, iš karto pasakau, kad ją sakykite tik tada, kai esate įsitikinę, jog tai tiesa. ))
Nuo šiandien pradedu savo naują istoriją! 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą