2011 m. rugpjūčio 31 d., trečiadienis

the last summer day

Išaušo paskutinė vasaros diena. Aaah, kaip liūdna! Nebus šiltų orų, atostogų. Reikės plušėti, dirbti, mokytis ir t.t.. Bet man iš tiesų ruduo patinka labiausiai, tikriausiai todėl, kad gimtadienį švenčiu Lapkričio 3-ąją.
Sunku suvokti, kad dabar reikės pradėti šilčiau rengtis.. Keičiasi mados ir visa kitą :D
Nuo šiol supratau, kad reikia mažinti saldainių kiekį, todėl pradėsiu maitintis sveikiau, kad neišstorėčiau !
Taip pat, ačiū labai, kad palaikote mane šioje srytyje. Iš tiesų man puikiai sekasi ir lookbook, ir rašyti blogą, gaunu tikrai nemažai dėmesio, atkreipiu jį ne tik rusų, lietuvių, bet ir žmonių, kurie manęs visiškai nepažįsta ir gyvena kitoje žemės dalyje.
Šiandien sugalvojau norą, jis buvo toks, kad pirmieji metai universitete neatneštų jokios naštos, o kaip tik, kad gerai mokyčiausi ir siekčiau savo tikslų, kuriuos esu užsibrėžusi. Labai norėčiau, kad kiekviena diena būtų tūrininga, nepraleista veltui, kad kažką išmokčiau ką galėčiau panaudoti gyvenime. Patirtis! Štai ko labiausiai reikia, atrodo, ai, moku aš viską, bet, kai palygi save su tais, kurie tikrai išsilavinę, nulenki galvą. Reikia siekti tikslų, būti protingam ir niekada nepamiršti, kad geriausi dalykai ateina netikėtai!
Visiems linkiu nuostabių mokslo metų, nuostabių naujųjų sezonų! Mūsų dar laukia žiema ir pavasaris, na ir rytoj mūsų laukiantis ruduo. Nesušalkite ir nepamirškite šypsotis, tuomet viskas bus PUIKU!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą