2011 m. rugpjūčio 29 d., pirmadienis

morning sunshine

Šiandien buvau labai ankstyva, nes į duris pasibeldė paštas, kuris mane pažadino! Nebegalėjau užmigti nė minutės, o nežinojusi ką daryti atsikėliau iš lovos ir dabar nuobodžiauju. Visiškai neturiu įkvėpimo, bet manau, kad kažką parašyti dar sugebėsiu. Mūza manęs neaplanko, bet manau, kai diena įpusės viskas labai pasikeis, turėsiu ka parašyti ir žinosiu kokiu tikslu man dėstyti mintis.
Tiesa, prisiregistravau lookbook.nu, iš tiesų gavau neblogą palaikymą (kaip pradžiai). Planuoju nesustoti, ir toliau daryti tai, kas man patinka. Jau turiu kelis fanus, karma'os ir esu kol kas įkėlusi tik vieną look'ą. Bet šiandien išsirinksiu dar vieną savo outfit'ą, kurį įkelsiu į lb.
Labai ačiū tiems, kas pagyrė mano blogą, pagyrė mano mintis ir paskatino toliau užsiiminėti tuo. Šiandien mano planai yra nusipirkti rankinę.
Neesu apsisprendusi kokio brando noriu, bet manau apeisiu Maskvos centre esančias geriausių firmu parduotuves, kadangi jų ten daug taigi nusprendžiau eiti tik į mėgstamiausias. Šiuo atvėju man patinka lv, bet nusprendžiau praleisti, nes per daug visko jau turiu, norisi truputėli pakeisti įvaizdį, juk sezonas jau kitas!
Mano nuotaika- tinginys. Nežinau kaip elgtis, apie ką galvoti, kad būčiau žvalesnė. Atsikėliau anksti, miego nebesinori, o ir veikti nėra ką.
Dienai praskaidrinti:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą