2011 m. rugpjūčio 29 d., pirmadienis

6 diena, ir aš UK!

Šiuo metu artimiausi mano planai rugsėjo 6 dieną nuvykti į UK, London, pas draugę Margarita. Tikiuosi nuostabiai praleisti laiką, nors ir žinau, kad laikas su ja visada nuostabus. Tikiuosi susitvarkysiu su viskuo, ir savo blogo ramybėje nepaliksiu. Šiuo metu jis tik pradeda "veikti", todėl pradžioje nesitikiu daug blogo skaitytojų. Bet manau artimiausiu laiku tokių, kurie perskaitys mano tinklaraštį tikrai daugės.
Na papasakosiu truputėlį apie savo asmeninį gyvenimą.
Šiuo metu turiu artimą žmogų, kurį labai myliu, ir kurio neiškeisiu! Jis nėra mano vaikinas, bet yra geriausias draugas širdžiai. Net nemoku išsireikšti, kokią vietą jis užima mano širdyje, nors ir neskirstau žmonių pagal vietas. Tiesiog rodau jam šilumą, draugystę, o visa kita ateina netikėtai. Manau, kad mes tikrai labai artimi, puikiai vienas kitą suprantame ir esame vienas kitam neabejingi. Nesupraskite neteisingai, mes seniau draugavome, bet šiuo metu nusprendėme likti draugais, kol kas dar neatprantame nuo bučinių, bet pasakėme vienas kitam, kad už tai nepyksime, o laikas parodys ko mums iš tiesų reikia, galbūt mes vienas kitą įsimylėsime kaip pora, to mes nebijome ir rodome savo jausmus tokius, kokie jie yra. Aš neslėpiu, kad noriu būti jam tik draugė.
Manau, kad svarbiausia išlikti santūriam. Šiaip esu panelė ne iš kelmo spirta, jau ko man dievas nepagailėjo tai proto, puikiai moku bendrauti, išsisukti ir tam tikrų situacijų, kai įrėmia į sieną, labai nemėgstu melo, nes melas skaudus, daug kainuoja jį ištaisyti. Žinoma, esu melavusi, dar dabar gaunu progą, bet stengiuosi atprasti nuo jo. Iš tikrųjų tai pripažinsiu, mane labai erzina nepažįstami žmonės, labai nemėgstu naujų pažinčių ir juo lab, užsieniečių, kurie rašo savaunaudiškiems tikslams. Netoleruoju nedraugiškumo, bet kartais reikia parodyti, kad esi valdingas žmogus ir, kad su tavimi nepajuokausi. Šiandien esu nusiteikusi puikiai, bet bendrauti tikrai ne, tik su draugais. Galbūt aš ir atsiriboju nuo daugiau pažįstamų, bet labai atsirenku draugus, ir manau, kad tikrai neverta turėti milijono draugų ir nei vieno tikro, man svarbiausiai keli, bet geri. ))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą