2011 m. gruodžio 2 d., penktadienis

me to you

Šiuo metu esu per daug save suėmusi į rankas, nebeturiu laiko draugams, kompiuteriui. Dauguma laiko skiriu tik sau, šeimai bei mylimam žmogui, kuris visada šalia. Mažiau laiko praleidžiu svarstydama, filosofuodama apie gyvenimą, kurį matau šiomis dienomis. Dabar daugiau gyvenu šia diena, ir sprendžiu viską įsigilindama. Girdėjau daug gandų, kodėl nerandu laiko kažkam.. Ir visi jie skirtingi, skirtingai melagingi..
Apleidau daug savo paskyrų, bet tikiuosi per savaitgalį susiimti ir peržvelgti visas naujienas, kurios supa mane. Mano gyvenime įvyko daug pokyčių, daug revoliucijų, manau greitu metu sulauksite mano nuotraukų, atrodo mėgstu be galo fotografuotis ir būti už kadro, bet šiuo metu mano gyvenimas verda, kad net nespėju apsisukti aplink savo akį ir štai, turiu lėkti kažkur, kur daug darbo ir pastangų reikia įdėti. Šiandien penktadienis, o man jis visai nesiskiria nuo pirmadienio, galbūt todėl, kad į gyvenimą pradėjau žiūrėti kitaip, bet visgi, džiaugiuosi, kad pilną savaitę užbaigiau neuždėdama jokio minuso, manau šie perversmai mano gyvenimą daro įdomesnį, energingesnį, bei daug veiklos turintį. Džiaugiuosi, kad turiu daug veiklos, bet taip pat esu susirūpinusi dėl draugų, iš tiesų, laiko jiems tikrai atrasti galiu valandėlę, porą.. bet ne visą dieną, nes aš įsitikinau vieną dalyką, kad rytoj, galiu nebestovėti ant šaltos žemės, kurioje daug akmenėlių ir smėlio, todėl stengiuosi viską padaryti, ką esu suplanavusi. Man labai patinka planuoti, todėl, kad žinau, jog padarysiu viską iki galo!
 Dabar jaučiuosi lyg bitutė, bet visur suspėju, ir viskam atrandu bent popietę laiko, todėl neverta skųstis gyvenimu, reikia tiesiog gyventi ir jausti kiekvieną akimirką, sekundę ir minutę, nes viskas gali vykti- paskutinį kartą!
Meilė, be kurios pasaulis sugriūtų, nebūtu to, ką jaučiu dabar ir kaip gyvenu, todėl visada verta patirti tai, dėl ko galima gyventi geriau, ir jaustis laimingesniu. Kas nemylėjo- nepatyrė laimės, arba negyveno! Manau didžiausią gyvenimo dalį sudaro žmogus, su kuriuo nori praleisti visą likusį gyvenimą. ))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą