2011 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

Home sweet home!

Prisiminiau posakį- "Visur gerai, bet namie- geriausia!" ir pagalvojau- agree. Visiškai su tuo sutinku, kad ir kokiame patogiame viešbutyje miegočiau, kad ir ant kokios dormeo pagalvės būčiau įsitaisiusi, mano lovas nepakeis nei viena naujesnė, gražesnė ar "mandresnė". Žmogus prie daiktų prisiriša lygiai taip pat kaip ir prie žmogaus, gyvūno ar ko kito, bet svarbiausia, kad, kai pripranti be to negali gyventi. Bet kadangi aš iš tiesų daug keliauju, esu pripratusi miegoti ten, kur yra galimybė. Galiu miegoti ant čiužinio, ant patogiausios lovos, ant bet ko, svarbiausia- išsimiegoti.
Labai pasiilgau savo draugų Rusijoje, Miss Ya! Ir kiekvienam pažadėjau parvežti lauktuvių, tad nei vieno nenuvilsiu ir pažadu padovanoti bent kokią smulkmenėlę iš Europos. Galbūt Lietuva nėra tokia egzotiška, ar kokia turizmo šalis, bet kiekviena šalis savo kultūra sudomina bet kokį turistą ar žmogų, mane asmeniškai sudomino tai, kad Lietuvoje labai gražios bažnyčios, išlikusios gatvės, Gedimino pilis, Televizijos bokštas ir daug kitų išlikusių ir statomų dalykų. Kiekvienas kampelis jaukus (priklauso nuo rajono).
Klaipedoje mane labai žavi jūra, nors ji nėra skaidri, bet ošimas.. Ah, lengvas vėjelis, tai ko reikia tikram rudeniui, visur jūra graaži, ir Klaipedoje ir Latvijoje, visur, bet vienintėlis dalykas ko visur nėra, tai tokio pačio vaizdo, kiekviena šalis išsiskiria iš kitų, garsėja savomis kalbomis, kultūromis, menu ir kt.
Miss Ya, Eli!! <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą