2011 m. lapkričio 1 d., antradienis

Lietuva!

Aš jau čia! Džiaugiuosi, kad galiu vėl pasilinksminti su nuostabia draugų kompanija, žinoma, man draugų tikrai netrūko ir Rusijoje, bet gera visus pamatyti po tiek laiko, ir vėl atšvęsti! Planuoju Lietuvoje pabūti iki bent jau kol praeis mano gimtadienis, suprantu, daug laiko, bet jaučiu, kad kitaip nespėsiu su visais susitikti!
Na šiaip ar taip jaučiuosi lyg gavusi labai didelę atgaivą, nors ir rytais vaikštau apsikabinusi mineralinio bonkę, man patinka būti čia, kur daug draugų, kitokia aplinka ir viskas lyg sumažinta, nereikia važiuoti ilgai iki centro ir panašiai. Tikiuosi čia pasidairyti po parduotuves ir nusipirkti ką nors naujo, įdomaus, nors kiek mačiau, čia drabužių kolekcijos labai senos, Lietuva laaaaabai atsilieka nuo visko. Bet viskas man čia patinka.
Bučiuoju!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą