2011 m. spalio 5 d., trečiadienis

To do something

Mano nuotaikoje daug saldainių ir skaniai iškeptų keksiukų su gražiais papuošimais. Xi, saldadienis man šiandien! Kažkodėl šaltis mane verčia šilčiau apsirengti ir nebeatsigręžti į gražias sukneles, kurias nešiodavau vasarą.
Taigi, mokslai, mokslai ir dar kartą mokslai! Kadangi rytoj laukia daug atsiskaitymų ir trampampam, šiandien turėsiu pasimokyti. Kad ir kaip man tai nepatiktų. Mano klasiokai rulzzzz, pakėlė man nuotaiką šiandien, nes atsikėliau iš ties nelabai linksmokokoka.
Ši nuotrauka patalpinta mano facebook paskyroje, po kuria parašyta "Myliu vaikiną, o ne jo gimimo datą!". Daug tokiu aforizmų galite rasti internete, demotyvacijose ir kitur, bet manau, kad perskaityti tai, o ne įsigilinti būtų klaida. Kvaila, bet aktualu ir gyvenimiška :) Reikia mylėti žmogų, o ne jo gimimo datą, jo išorę, nors tiesa, išorė pasako lygiai tiek pat daug, kaip ir vidus. Bet juk žmogų mylime ne už tai kaip jis atrodo, kiek jam yra metų, o už jo nuopelnus arba tiesiog mylime.

2 komentarai: