2011 m. spalio 20 d., ketvirtadienis

DILEMA.

Man kyla labai didelis klausimas, iš kur pas žmones tiek fantazijos? Pastebėjau, kad juos įkvėpia filmai ir kiti šaltiniai. Dabar labiausiai esu nusivylusi žmonėmis, kurie per kompiuterį, televizorių praranda be galo didelę dalį fantazijos. FB tinklapyje pastebėjau, kad mane kviečia prisijungti į grupę "Liežuvautoja", iš karto pramečiau akute kas ten gero, ir pastebėjau, kad ten yra prisijungę 5.000 žmoniu su viršumi! Kaip apgailėtina. Mergaitės prisižiūri filmų internetuose (šiuo atvėju Gossip Girl) ir tą patį žaidžia internete. Nesuprantu, kokią teisę ji turi paviešinti tai, ką daro žmonės. Juk čia kiekvieno asmeninis reikalas, noriu aš šokinėju ant batuto, o gal noriu šokti į baseiną. Gal draugauju su garsiausiu pasaulyje vaikinu, o gal su knygų graužiku. Juk čia kiekvieno laisvė, pasirinkimas. Be to, dar pagalvojau ir apie tuos, kurie pliatkina tai liežuvautojai, tikriausiai tai žmonės, kurie nežino tikrųjų gyvenimo vertybių, ir gyvenimą nori nugyvent už kitus, arba tiesiog pavydi. Taigi viso to moralas būtų toks, kad visų pirmą reiktų įgyti orginalumo, visų antra reikėtų pagalvoti ne vien apie save, o visų trečia, tu gali bet kada atsidurti tokioje pačioje nepatogioje vietoje.))
"Jeigu mane apkalbinėji, esi geroje pozicijoje, kad pabučiuotum man į užpakalį."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą